Over mij

Waarom Findability je online
meer rendement brengt

Ik kom regelmatig bij bedrijven die meer uit hun online marketing willen halen. Meestal loopt er al iets, zoals Adwords campagnes of een traject voor zoekmachine-optimalisatie of Facebook adverteren.

Het probleem is echter dat de website vaak te weinig leads of verkoop oplevert. Als ik de kanalen én website vervolgens review, zie ik meestal direct rendementskansen. Dan jeuken mijn handen.

Mijn visie is dat er niet enkel vanuit een kanaal of website gekeken moet worden. Effectieve online marketing activiteiten vormen een één-tweetje met je website. Ik bedoel: je hebt niets aan een website die geen bezoekers heeft, maar je hebt ook niets aan een website waar bezoekers de weg niet kunnen vinden of waar zij drempels opgelegd krijgen.

Oplossing: de weg naar een hoger rendement

Vanuit mijn eenmanszaak Findability help ik bedrijven om meer rendement uit hun online marketing te halen. Ik richt mij op het verbeteren van websites én realiseer meer verkeer naar websites. Oftewel: aandacht voor de gebruiker en de zoekmachine. Daarom Findability!

Manieren waarop ik succes voor klanten bereik

Mijn belangrijkste doel is om meer rendement te bereiken. Dit kan onder andere door:
  • Een compleet gebruikersonderzoek

  • Een UX analyse van de website in combinatie met een conversie-advies

  • Het bepalen (en uitvoeren) van een effectieve aanpak van zoekmachine-optimalisatie

  • Een herstructurering van het Adwords account (case van Infotheek)
  • Feedback en advies op de gebruiksvriendelijkheid van een website
  • Het schrijven van een maximaal relevante en overtuigende landingspagina

Achtergrond van Findability

Ik, Cindy Rooijakkers, ben in 2012 mijn hart verloren aan online marketing. Bij mijn eerste werkgever Libéma beet ik me vast in nieuwe websiteprojecten, zoekmachine-optimalisatie, zoekmachine-adverteren, e-mailmarketing en het schrijven van teksten.

Daarna maakte ik in 2015 een transfer naar Searchresult, een groot internetbureau in Den Bosch. Hier bediende ik mooie A-merken op het gebied van usability (UX), conversie-optimalisatie en SEO, zoals voor: Jumbo, Ziggo, Essent, Allianz, Yarden en Interpolis.

Nadat ik mijn gehele loopbaan naast mijn werk nog freelance werkte, ben ik begin 2018 volledig voor mezelf begonnen onder de naam Findability (voorheen MaaktContent). Ik haal enorm veel voldoening uit rendements- en conversiestijgingen die gerealiseerd worden naar aanleiding van mijn inspanningen. Zie ook mijn cases.

Wil je meer informatie over wat ik voor je kan betekenen?

Neem contact op
Sluiten